Jak přejdu od T-Mobile?
1. Objednejte si tarif Šlágr Mobil
- Zavolejte na Šlágr linku 797 797 797 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá) a objednejte si jeden ze Šlágr tarifů. Naši operátoři Vám rádi pomohou.
- Sdělte jim ČVOP, který jste získali od T-Mobile. Pokud ho ještě nemáte, nevadí. Objednávku můžete dokončit a ČVOP zadat později.
2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP
Podívejte se, jakým způsobem je možné podat výpověď u vašeho stávajího mobilního operátora. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.
Jak zažádat o ČVOP | Nabíjím kredit | Mám paušál |
---|---|---|
Dopisem | - nelze - | Výpověď odešlete na adresu T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 14800 Praha 4 |
Telefonicky | Zavolejte na 4603 a požádejte o vygenerování ČVOP | Zavolejte na 800 737 373 a požádejte o vygenerování ČVOP |
Na prodejně | - nelze - | Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně T-Mobile |
3. Sdělte nám ČVOP
Jakmile od svého současného mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?
- Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá)
- Napište nám svůj ČVOP e-mailem na podpora@slagrmobil.cz
4. Vložte SIM kartu
K určenému datu přenosu čísla vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste u Šlágr Mobilu.