Jak přejdu od O2?
1. Objednejte si tarif Šlágr Mobil
- Objednávku tarifu můžete provést přímo na webových stránkách www.slagrmobil.cz. Zavolejte na Šlágr linku 797 797 797 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá) a objednejte si jeden ze Šlágr tarifů. Naši operátoři Vám rádi pomohou.
- Sdělte jim ČVOP, který jste získali od svého stávajícího mobilního operátora. Pokud ho ještě nemáte, nevadí. Objednávku můžete dokončit a ČVOP zadat později.
2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP
Kontaktujte svého stávajícího mobilního operátora, sdělte mu, že chcete podat výpověď a vyžádejte si ČVOP. Učinit tak můžete nejlépe telefonicky přes zákaznickou linku. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.
Jak zažádat o ČVOP | Nabíjím kredit | Mám paušál |
---|---|---|
Dopisem | - nelze - | Výpověď odešlete na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle |
Telefonicky | Zavolejte na 800 02 02 a požádejte o vygenerování ČVOP | Zavolejte na 800 02 02 a požádejte o vygenerování ČVOP |
Na prodejně | - nelze - | Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně O2 |
3. Sdělte nám ČVOP
Jakmile od svého současného mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?
- Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 v pracovní dobu 8.00 – 16.00 hod. (Po-Pá)
- Napište nám svůj ČVOP e-mailem na info@slagrmobil.cz
4. Vložte SIM kartu
K určenému datu přenosu čísla vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste u Šlágr Mobilu.