Jak přejdu od O2?

1. Objednejte si tarif Šlágr Mobil

  1. ​​Objednávku tarifu můžete provést přímo na webových stránkách www.slagrmobil.cz. Zavolejte na Šlágr linku 797 797 797 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá) a objednejte si jeden ze Šlágr tarifů. Naši operátoři Vám rádi pomohou.
  2. Sdělte jim ČVOP, který jste získali od svého stávajícího mobilního operátora. Pokud ho ještě nemáte, nevadí. Objednávku můžete dokončit a ČVOP zadat později.​

2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP

Kontaktujte svého stávajícího mobilního operátora, sdělte mu, že chcete podat výpověď a vyžádejte si ČVOP. Učinit tak můžete nejlépe telefonicky přes zákaznickou linku. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.

Jak zažádat o ČVOP Nabíjím kredit Mám paušál
Dopisem - nelze - Výpověď odešlete na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle
Telefonicky Zavolejte na 800 02 02 a požádejte o vygenerování ČVOP Zavolejte na 800 02 02 a požádejte o vygenerování ČVOP
Na prodejně - nelze - Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně O2

3. Sdělte nám ČVOP

Jakmile od svého současného mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?

  • Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 v pracovní dobu 8.00 – 16.00 hod. (Po-Pá)
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na info@slagrmobil.cz

4. Vložte SIM kartu

K určenému datu přenosu čísla vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste u Šlágr Mobilu.