Jak přejdu od T-Mobile?

1. Objednejte si tarif Šlágr Mobil

  1. ​​Zavolejte na Šlágr linku 797 797 797 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá) a objednejte si jeden ze Šlágr tarifů. Naši operátoři Vám rádi pomohou.
  2. Sdělte jim ČVOP, který jste získali od T-Mobile. Pokud ho ještě nemáte, nevadí. Objednávku můžete dokončit a ČVOP zadat později.​

2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP

​Podívejte se, jakým způsobem je možné podat výpověď u vašeho stávajího mobilního operátora. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.

Jak zažádat o ČVOP Nabíjím kredit Mám paušál
Dopisem - nelze - Výpověď odešlete na adresu T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 14800 Praha 4
Telefonicky Zavolejte na 4603 a požádejte o vygenerování ČVOP Zavolejte na 800 737 373 a požádejte o vygenerování ČVOP
Na prodejně - nelze - Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně T-Mobile

3. Sdělte nám ČVOP

Jakmile od svého současného mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?

  • Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá)
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na podpora@slagrmobil.cz

4. Vložte SIM kartu

K určenému datu přenosu čísla vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste u Šlágr Mobilu.