Jak získám přihlašovací údaje? Co když neznám heslo?
K přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail, který jste nám sdělili jako kontakt při objednávce a heslo.
Co když nemám zadaný e-mail?
Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 v pracovní dobu 8.00 – 16.00 hod. (Po-Pá). Vše společně vyřešíme.
První přihlášení
Po dokončení objednávky Vám byl zaslán na e-mail odkaz, po jehož otevření Vám je umožněno nastavit si své heslo.
Co když neznám své heslo?
U přihlašovacího formuláře naleznete možnost zaslání zapomenutého hesla. Zadejte e-mail, který používáte při přihlášení, a my vám zašleme na váš e-mail odkaz, po jehož otevření vám je umožněno nastavit si nové heslo .
Jak si změním heslo?
- Přihlaste se do samoobsluhy
- V pravém horním rohu naleznete na liště tlačítko "Změna hesla"
- Do formuláře vložte své současné heslo a zadejte heslo nové
- Potvrďte tlačítkem "Změnit heslo"