Šlágr Mobil přechází od 1.9.2019 pod GoMobil
Od 1.9.2019 se Šlágr Mobil stává součástí mobilního operátora GoMobil. Ten převezme péči o všechny stávající zákazníky. Nejdůležitější je, že se zákazníkům Šlágr Mobilu nezmění jejich tarify ani ceny. Nově ale mohou čerpat výhod mobilního operátora GoMobil.
Co se nemění?
- Lidé, kteří o vás pečovali doteď, se o vás budou starat i nadále
- Své stávající tarify budete mít nadále u GoMobil beze změny
- Vaše smlouva a doba jejího trvání platí dál
- Zůstane vám vaše telefonní číslo a nemusíte měnit SIM kartu
Co se změní?
- Nově kontaktujte pouze společnost GoMobil - jakým způsobem zjistíte na www.gomobil.cz/kontakt/
- Zákaznická linka 799 505 505 je dostupná v pracovní dny od 8-17 hodin a je pro všechny zákazníky ZDARMA
- Využívejte Samoobsluhu muj.gomobil.cz, která nabízí více funkcí a navíc v ní najdete také historii za posledních 6 měsíců u Šlágr Mobilu
- Volání v síti se nyní vztahuje na Šlágr Mobil a GoMobil
- Vyúčtování služeb budete nyní dostávat od GoMobil z adresy fakturace@gomobil.cz
- Odesílatelem informačních e-mailů a SMS bude nyní GoMobil
Jaké máte nové možnosti?
- Přejděte na libovolný aktuálně nabízený tarif GoMobil, například na nejoblíbenější Tarif NA MÍRU - Jak na to?
- Můžete si dokupovat data v různé výši - Více info
- Doporučte služby GoMobil svým známým a získejte odměnu v podobě volání svým doporučeným přátelům na rok zdarma - Aktuální odměny
- Díky Výhodným nákupům s GoMobil můžete nakupovat u vybraných partnerů levněji - Více info
- Máte k dispozici obsahově bohatší web www.gomobil.cz, Blog a Centrum nápovědy, ve kterém najdete odpovědi na své nejčastější dotazy