Šlágr Mobil přechází od 1.9.2019 pod GoMobil

Od 1.9.2019 se Šlágr Mobil stává součástí mobilního operátora GoMobil. Ten převezme péči o všechny stávající zákazníky. Nejdůležitější je, že se zákazníkům Šlágr Mobilu nezmění jejich tarify ani ceny. Nově ale mohou čerpat výhod mobilního operátora GoMobil.

Co se nemění?

  1. Lidé, kteří o vás pečovali doteď, se o vás budou starat i nadále
  2. Své stávající tarify budete mít nadále u GoMobil beze změny
  3. Vaše smlouva a doba jejího trvání platí dál
  4. Zůstane vám vaše telefonní číslo a nemusíte měnit SIM kartu

Co se změní?

  1. Nově kontaktujte pouze společnost GoMobil - jakým způsobem zjistíte na www.gomobil.cz/kontakt/
  2. Zákaznická linka 799 505 505 je dostupná v pracovní dny od 8-17 hodin a je pro všechny zákazníky ZDARMA
  3. Využívejte Samoobsluhu muj.gomobil.cz, která nabízí více funkcí a navíc v ní najdete také historii za posledních 6 měsíců u Šlágr Mobilu
  4. Volání v síti se nyní vztahuje na Šlágr Mobil a GoMobil
  5. Vyúčtování služeb budete nyní dostávat od GoMobil z adresy fakturace@gomobil.cz
  6. Odesílatelem informačních e-mailů a SMS bude nyní GoMobil

Jaké máte nové možnosti?

  1. Přejděte na libovolný aktuálně nabízený tarif GoMobil, například na nejoblíbenější Tarif NA MÍRU - Jak na to?
  2. Můžete si dokupovat data v různé výši - Více info
  3. Doporučte služby GoMobil svým známým a získejte odměnu v podobě volání svým doporučeným přátelům na rok zdarma - Aktuální odměny
  4. Díky Výhodným nákupům s GoMobil můžete nakupovat u vybraných partnerů levněji - Více info
  5. Máte k dispozici obsahově bohatší web www.gomobil.cz, Blog a Centrum nápovědy, ve kterém najdete odpovědi na své nejčastější dotazy