Jak funguje samoobsluha Můj GoMobil?

Od 1. 9. 2019 bude Samoobsluha Můj GoMobil zpřístupněna všem zákazníkům Šlágr Mobilu. Najdete v ní nastavení svého tarifu, vyúčtování, přehled aktuálního čerpání volných minut, SMS a dat a mnoho dalšího.

Jak se do Samoobsluhy přihlásíte?

Přihlašovací údaje vám zůstávají stejné, jako jste doposud měli do Samoobsluhy Šlágr Mobilu. Přihlaste se na muj.gomobil.cz.

Pokud jste zapomněli heslo, můžete si ho obnovit.

  1. Navštivte https://muj.gomobil.cz/login/zapomenute-heslo
  2. Zadejte svůj e-mail, který máte u nás registrovaný
  3. Na váš e-mail zašleme odkaz pro nastavení nového hesla

V případě že se vám i přes to nedaří přihlásit, napište nám na podpora@gomobil.cz své telefonní číslo a my vám s přihlášením pomůžeme.

Co na vás v Můj GoMobil čeká?

  • Každý měsíc zde najdete své vyúčtování a fakturu, kterou můžete zaplatit online
  • V přehledu svého telefonního čísla vidíte aktuální spotřebu volných jednotek minut, SMS a dat a také aktuální výši výdajů
  • Tarif můžete jednoduše změnit a od příštího měsíce nastavit jinak nebo přejít na úplně jiný aktuálně nabízený tarif
  • Snadno aktualizujete své osobní údaje jako je kontaktní telefon nebo e-mail, na kterém vás zastihneme
  • V nastavení naleznete informaci o roamingu, PIN k vaší SIM kartě, možnost nechat si SIM vyměnit, změnit výši limitu vaší útraty nebo například zapnout SMS o zmeškaných hovorech
  • V neposlední řadě na vás čeká Svět výhodných nákupů, e-shop pro pořízení další službynebo přehled Moji nej, tedy seznam vašich přátel, které jste v minulosti doporučili a kterým byste mohli volat při dalším doporučení rok zdarma

➡️ Podrobné návody a rady k Můj GoMobil naleznete na napoveda.gomobil.cz