K přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail, který jste nám sdělili jako kontakt při objednávce a heslo.

Co když nemám zadaný e-mail?

Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 v pracovní dobu 8.00 – 16.00 hod. (Po-Pá). Vše společně vyřešíme.

První přihlášení

Po dokončení objednávky Vám byl zaslán na e-mail odkaz, po jehož otevření Vám je umožněno nastavit si své heslo. 

Co když neznám své heslo?

U přihlašovacího formuláře naleznete možnost zaslání zapomenutého hesla. Zadejte e-mail, který používáte při přihlášení, a my vám zašleme na váš e-mail odkaz, po jehož otevření vám je umožněno nastavit si nové heslo .

Jak si změním heslo?

  1. Přihlaste se do samoobsluhy
  2. ​V pravém horním rohu naleznete na liště tlačítko "Změna hesla"
  3. Do formuláře vložte své současné heslo a zadejte heslo nové
  4. ​Potvrďte tlačítkem "Změnit heslo"