1. Objednejte si tarif Šlágr Mobil

  1. ​​Zavolejte na Šlágr linku 797 797 797 během pracovní doby 8.00 – 16.00 hod. (Po-Pá) a objednejte si jeden ze Šlágr tarifů. Naši operátoři Vám rádi pomohou.
  2. Sdělte jim ČVOP, který jste získali od Vodafone. Pokud ho ještě nemáte, nevadí. Objednávku můžete dokončit a ČVOP zadat později.​

2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP

​Podívejte se, jakým způsobem je možné podat výpověď u vašeho stávajího mobilního operátora. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.

Jak zažádat o ČVOP Nabíjím kredit Mám paušál
Dopisem - nelze - Výpověď odešlete na adresu Vodafone Czech Republic a.s.,  náměstí Junkových 2, 15500 Praha 5
Telefonicky Zavolejte na *77 a požádejte o vygenerování ČVOP Zavolejte na *77 a požádejte o vygenerování ČVOP
Na prodejně - nelze - Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně Vodafone

3. Sdělte nám ČVOP

Jakmile od svého současného mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?

  • Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 během pracovní doby 8.00 – 16.00 hod. (Po-Pá)
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na podpora@slagrmobil.cz

4. Vložte SIM kartu

K určenému datu přenosu čísla vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste u Šlágr Mobilu.