Jak postupovat, když už jsem obdržel ČVOP?

Už máte ČVOP? Zvolte si tarif.

Pokud jste již podali výpověď u svého bývalého mobilního operátora, zavolejte na Šlágr linku 797 797 797 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá) a objednejte si jeden ze Šlágr tarifů. Naši operátoři Vám rádi pomohou.

Už jste si tarif objednali? Sdělte nám ČVOP.

Pokud jste si tarif již objednali a teprve nyní jste získali od svého bývalého mobilního operátora ČVOP, sdělte nám ho. Jak to můžete udělat?​

  • Zavolejte na zákaznickou linku Šlágr Mobil 848 111 112 během pracovní doby 8.00 – 16.00 (Po-Pá)
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na info@slagrmobil.cz